Menu Zamknij menu

Kompletny przewodnik po
transporcie publicznym

Nasza oferta rozwijana jest z myślą o podróżnikach. Obecnie znajdujemy się w ponad 150 miastach w Szwecji i Polsce i dociera do nas ponad 10 milionów podróżnych. Nasze rozwiązania oznaczają, że jako organ zarządzający ruchem drogowym możesz skupić się na korzyściach dla pasażerów poprzez rozwój usług i uniknąć myślenia o technologii i eksploatacji.

Infospread oferuje współpracę z wieloma klientami i partnerami. Współpraca oznacza, że projekty rozwojowe mogą być łatwo dzielone między uczestniczącymi stronami, co umożliwia korzystne ekonomicznie rozwiązania i szybkie wdrażanie nowych funkcji.

Platforma obsługuje krajowe standardy biletów i płatności w różnych krajach (np. Szwecja „BoB”). Dzięki temu usługę można łatwo zintegrować z sąsiednimi regionami lub uzupełniającymi dostawcami mobilności.

Våra moduler

MobiTime består av moduler och skräddarsys efter just era behov, så att ni kan erbjuda era kunder nya funktioner för ett smartare resande.

Avdelare

Platforma integracyjna

Nasza oferta pobiera dane z innych systemów organu ruchu poprzez szereg interfejsów (API). Ma to oferować podróżnym planowanie podróży, rozkłady jazdy, informacje o ruchu, prognozy w czasie rzeczywistym, rezerwację kontrolowanego ruchu i wiele więcej - wszystko to zebrane w kanale mobilnym.

Aplikacja dostosowana lokalnie

Nasza oferta jest oferowana jako SaaS (Software as a Service) i jest produktem typu white label, co oznacza, że ​​wygląd dopasowany jest do profilu klienta. Interfejs klienta składa się z aplikacji mobilnych na iOS i Androida. System jest konfigurowany i dostosowywany do każdego organu ruchu.

Podstawa sprawia, że ​​aplikacja jest przyjazna dla użytkownika i łatwa w obsłudze - dla obu stron. Oznacza to, że urząd ds. ruchu drogowego może łatwo dostosować rozwiązanie dla swojego regionu, a podróżny może łatwo znaleźć odpowiednią aplikację.

Backend internetowy

Nasza oferta zapewnia webowy backend, w którym zarządca ruchu może śledzić korzystanie z aplikacji w czasie rzeczywistym, obserwować rozwój podróży i sprzedaży oraz oferować wsparcie dla działu obsługi klienta i finansów.

Zawsze aktualizowany

Dzięki naszej ofercie jesteś przygotowany na przyszłość. Usługa jest stale rozwijana, aby sprostać rosnącym wymaganiom podróżnych i zapewnia zgodność z wymogami prawnymi, takimi jak rozporządzenie o ochronie danych (RODO)
oraz dostępność cyfrowa (WCAG).

Avdelare

Przykłady obszarów, które można skonfigurować:

  • Zestaw modułów (BoB)
  • Źródła danych (API)
  • Oferty i ceny biletów
  • Metody Płatności
  • Ustawienia funkcji dla różnych widoków
  • Kolory i grafika
  • Logos
  • Materiał zdjęciowy
  • Ikony
  • Element tekstowy, np. warunki podróży, warunki zakupu, polityka danych osobowych, teksty pomocy itp.
  • Uprawnienia w backendzie internetowym dla różnych grup użytkowników
  • Baza klientów (CRM)
Boka demo!