W zeszłym tygodniu MPK-Łódź Sp. z.o.o zorganizowało konferencję prasową, na której przedstawiono nowy sposób korzystania z biletów w aplikacjach mobilnych na przykładzie naszej aplikacji hashtag. Infospread z dumą wziął więc udział w tym wydarzeniu.
Od 1 października, pasażerowie będą mogli kupować bilety “na zapas" i aktywować je skanując kod QR w pojeździe. Dzięki temu korzystanie z biletów mobilnych będzie wygodne, przy jednoczesnym usprawnieniu procesu ich kontroli.
“Każdy pasażer będzie mógł kupić sobie bilet w dowolnym momencie, by następnie aktywować go po wejściu do pojazdu, skanując kod. Sam proces zakupu i aktywacji w naszej aplikacji przebiega sprawnie - całość zajmuje sekundę” mówi Monika Kamocka, specjalista ds. komunikacji i wsparcia klienta w Infospread i zBiletem.
“Dla nas, jako lokalnej firmy prezentacja nowego rozwiązania jest dużym wyróżnieniem. Nie tylko dlatego, że mogliśmy zaprezentować owoc naszej pracy, ale także dlatego, że sami korzystamy z transportu publicznego w Łodzi. Jesteśmy ciekawi, jak to rozwiązanie wpłynie na funkcjonowanie komunikacji miejskiej i jakie kolejne wyzwania czekają na nas w przyszłości”.